Search
Close this search box.

ביקור של מר גוטפריד בוהלר מהשגרירות הנוצרית הבין-לאומית ירושלים ה-ICEJ ומשפחתו

ביום שלישי ה-1.8 הגיע לביקור במוזיאון ובאתר הקרב נשיא ה-ICEJ בגרמניה, מר גוטפריד בוהלר ((Gottfried Bühler ומשפחתו. מר בוהלר מתגורר בשטוטגארט ומגיע תכופות לירושלים, בה נמצא מרכזו של הארגון.

ה-ICEJ international Christian embassy Jerusalem) ) הוא ארגון בין-לאומי של נוצרים אוהבי ישראל שמרכזו בירושלים. לארגון סניפים ונציגויות בכ-60 מדינות ברחבי העולם. הארגון אינו שגרירות רשמית במובן הדיפלומטי של המילה, ובחר את שמו כביטוי הצהרתי של תמיכה נוצרית חובקת עולם בישראל ובירושלים כבירתה. הארגון מונה בין מטרותיו הסברה פרו-ציונית בקרב קהילות נוצריות בעולם, רתימת מנהיגים רוחניים וארגונים נוצריים להשפעה על מדיניות ממשלותיהם כלפי ישראל, סיוע לעליית יהודים מקצות תבל לישראל, תמיכה בפרויקטים של רווחה למען תושבי ישראל, ובניית גשרים לפיוס בין ערבים ויהודים. מרבית פעילי הארגון הם נוצרים בני זרמים פרוטסטנטיים, ועיקר השפעתו במדינות שבהן קהילות נרחבות המשתייכות לזרמים האוונגליסטים והפונדמנטליסטים של הנצרות הפרוטסטנטית (מידע מהרשת).

מר גוטפריד בוהלר ומשפחתו הגיעו לביקור בליוויה וביוזמתה של אווה ארבן, עדה ניצולת שואה מצ'כיה, בת 92, שמספרת את סיפורה האישי במוזיאון מזה שנים רבות. אווה, שמספרת את סיפורה גם במקומות נוספים בארץ ובעולם, הוזמנה ביום השואה הבינ"ל האחרון לתת עדות בכנס גדול שאורגן בגרמניה ע"י מר בוהלר.

לביקור הצטרפו גם שניים מילדי המשפחה והם נהנו והתרגשו מסיור בקלנועית ברחבי הקיבוץ. תודה לכל מי שפגש אותם ואירחם בלבביות.

מר בוהלר ביקש לקדם שיתופי פעולה עם המוזיאון ואלה יבחנו ויקודמו בחודשים הקרובים.

לוגו מוזיאון יד מרדכי 'משואה לתקומה' המכון להוראת השואה - קיבוץ יד מרדכי

הזמנת פעילות

דילוג לתוכן